Wszystkie prace publikowane na blogu są mojego autorstwa.
Nie Wyrażam Zgody na kopiowanie,przetwarzanie i wykorzystywanie .

12 września 2010

Czas na losowanie.

Bardzo przepraszam za opóźnienie ,ale aparat mi zastrajkował!Strajkuje nadal więc zdjęć nie będzie i nie chciałam przedłużać ogłoszenia wyników.Trzeba pomyśleć nad nowym sprzętem!!!
Nagrodę w kategorii komentarz pod postem wylosowała 
elisabet92
Nagrodę w kategorii znajomi wylosowała

 Kapryśne inspiracje
Nagrodę w kategorii  towarzysze broni (obserwatorzy) wylosowała

ewanka

Bardzo dziękuję Wszystkim Uczestniczką za zabawę.Mam nadzieję że wylosowane dziewczyny zrobią zdjęcia na swoich blogach.Ja niestety chyba nie zdążę tego zrobić!


8 komentarzy:

  1. Gratulacje dla wylosowanych:)
    serdecznie pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jej... ;] Zostałam wylosowana ;) Bardzo sie ciesze.. Wysłałam juz emaila z adresem ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę:-) a nawet bardzo :-D
    Może ja też pomyślę o swoim candy??
    przyjemnie się coś bierze, ale jeszcze przyjemniej dawać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wychodzi na to, że i do mnie w Candy szczęście się czasami uśmiecha ;-)
    Kochana bardzo dziękuję !!!
    Zdjęcie zrobię napewno ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już otrzymałam przesyłke ;) to jest piekne;) !! bardzo dziękuje !!! pochwale sie, że dostałam niebieski komplet kolczyków i korali oraz zawieszke z literką "E" ;) pieknie wyglada cały zestaw. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie dziś odebrałam przesyłkę z niespodzianką i oczywiście jestem zachwycona :-) dziękuje bardzo!!!!
    Dostałam komplet czerwony oraz zawieszkę do telefonu, jak uporam się z fotką to wstawię na bloga.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń